فقط کالای ایرانی

با افتخار کالای ایرانی می خرم

فقط کالای ایرانی

با افتخار کالای ایرانی می خرم

فقط کالای ایرانی
بعضی‌ها هستند حتّی حاضرند به نفع کارگر هم شعار بدهند، رگ گردن را هم درشت کنند و شعار بدهند، امّا در عمل به کارگر ایرانی لگد بزنند. لگد زدن به کارگر ایرانی این است که انسان جنس مصنوع این کارگر را مورد استفاده قرار ندهد و برود مشابه این را از خارج بگیرد؛ گاهی هم به قیمتهای گران‌تر!
»» امام خامنه ای(مدظله العالی)

وطنی یا خارجی؛ مساله این است

اولین سوالی که ذهن اکثر رانندگان را درگیر خود خواهد کرد بحث داخلی یا خارجی بودن لاستیک مورد نیازشان است که گروهی بسادگی با توجه به بودجه خود به آن پاسخ می‌دهند و دیگران کمی حساس‌تر عمل می‌کنند.

اما کارشناسان فنی خودرو با توجه به فاکتورهای مهم در تائید سلامت لاستیک معتقدند لاستیک‌های تولیدی ایران هیچ تفاوتی با لاستیک‌های خارجی از نظر کیفیت و استانداردهای بین‌المللی ندارد و در برخی موارد لاستیک‌های ایرانی به دلیل تازه بودن و نزدیک بودن زمان تولید و توزیع در بازار حتی کیفیتی بالاتر از وارداتی‌ها دارد، چون براساس استانداردهای جهانی، لاستیک تولید شده هنگامی که در شرایط ایده‌آل نگهداری شود دارای تاریخ مصرفی حداکثر سه ساله است و پس از آن مناسب استفاده نیست.

این در حالی است که بسیاری از رانندگان بدون توجه به سال تولید، لاستیک را خریداری می‌کنند، در حالی که اگر سه سال از تاریخ تولید لاستیک گذشته باشد این لاستیک هرگز برای استفاده قابل اعتماد نیست و ممکن است حادثه‌آفرین شود. (منبع)

بر اساس تجربه رانندگی بسیاری از رانندگان لاستیک های با کیفیت زیر را می توانید از طریق لینک آن ها مقایسه و خریداری کنید:


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
خلیل عقیلی

نظرات  (۱)

سلام
خیلی عالی بود
لطفا راطلاعات بیشتری رو در مورد لاستیک و وسایل اتومبیل در سایت قرار بدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی